THE BEST DAILY INSPIRATIONS ONLY

 Рекламная кампания для Duracell Ultra 

Posted on 20th October ‘09
Author: Designlenta

Add translation

Французское агентство Ogilvy при создании рекламной кампании для Duracell Ultra организовало нашествие розовых кроликов. Для того, чтобы передать мощь батареек Duracell, одного кролика недостаточно. Было создано сотни розовых кроликов, которые были объединены в гигантские фигуры. По мнению создателей, чтобы передать мощь батареек они выбрали силуэты борца сумо, носорога и урагана. Duracell Ultra Duracell Ultra Duracell Ultra

rating: 5

You may like these posts, check it

add comment

13 comments

Produced by
Unlike Productions, 2024
select word or sentence if you find some mistake and press Ctrl+Enter
or just click on
this icon
You find mistake in:
Close
Close

Select any mistake in text, please.

Everyone can be an author, just write us
and describe what’s stuff you can share

Close

* We can change/delete your name or URL if it will contain dirty content or contradict our world-view

Close
If you want collaborate with us and make
regular translations for a long-time
just write us to discuss terms